Restauracja i hotel nad jeziorem Okra w Drawsku Pomorskim już działa !



17 lipca 2020, 08:11 
źródło: Restauracja i hotel nad jeziorem Okra w Drawsku Pomorskim 

lobez24.pl
lobez24.pl
OKRA RESORT & SPA to nowy obiekt hotelowo – gastronomiczny w Drawsku Pomorskim. Oficjalne otwarcie obiektu miało miejsce w miniony weekend. Obiekt położony jest nad jeziorem Okra w pobliżu miejskiej plaży. Hotel prowadzi mieszkaniec Drawska Pomorskiego Paweł Krucewicz.
OKRA RESORT & SPA to nowy obiekt hotelowo – gastronomiczny w Drawsku Pomorskim. Oficjalne otwarcie obiektu miało miejsce w miniony weekend. Obiekt położony jest nad jeziorem Okra w pobliżu miejskiej plaży. Hotel prowadzi mieszkaniec Drawska Pomorskiego Paweł Krucewicz.

W kilka dni po otwarciu emocje już opadły ?
Paweł Krucewicz - Emocje są cały czas. Czekaliśmy na ten dzień blisko 3,5 roku, bo tyle trwała budowa. W trakcie realizacji inwestycji nie zawsze wszystko szło zgodnie z planem. Problemy z wykonawcami, dewastacja obiektu przez wandala czy pandemia. Jednak inwestycja postępowała i dziś cieszę się, że obiekt ruszył.



Red. Goście już korzystają z pokoi hotelowych ?
P.K. Tak od piątku mamy w hotelu gości. Co ciekawe bez inwestycji w reklamę, bez nagłaśniania otwarcia mamy pełne obłożenie. To był dla nas sprawdzian naszych możliwości i umiejętności. Mam nadzieję, że goście wyjadą zadowoleni i będą chcieli do nas wracać.



Red. – Ważnym elementem obiektu jest restauracja. Jaką kuchnie serwujecie ?
P.K. Restauracja już działa. Dostępna jest nie tylko dla gości hotelowych, ale również dla mieszkańców regionu. Ustalając menu analizowaliśmy rynek usług gastronomicznych w regionie. Ostatecznie postawiliśmy na różnorodne dania. Patrząc na kartę nie ma wielu pozycji, jednak jest różnorodność. W ofercie mamy steki, ryby czy owoce morza. W menu są również burgery i różnorodne pizze, a także sałatki. Oczywiście są desery lodowe, koktajle, ciasta i napoje alkoholowe. Oferta baru jest bardzo szeroka. Warto dodać, że karta nie ma swojego ostatecznego kształtu. Jest to początek działalności. Ze względu na okres pandemii nie mogliśmy zorganizować spotkań degustacyjnych w dużym gronie. Testowaliśmy i przygotowywaliśmy potrawy pod okiem doświadczonych kucharzy. Nasze dania sporządzane są z wysokiej jakości produktów. Czasami czas oczekiwania może być dłuższy, ale to wynika z tego, że dania przygotowujemy na świeżo. Będziemy obserwowali oczekiwania klientów i jeśli zajdzie taka konieczność karta będzie ulegała zmianom. Będziemy również wprowadzali dodatkowo menu sezonowe. Planujemy także wprowadzanie dodatkowych potraw specjalnych np. podczas weekendów. Zachęcam do obserwowania naszych profili na Facebooku i Instagramie, gdzie będziemy umieszczali informacje o wprowadzaniu nowości.


Red. Ile macie pokoi i w jakim standardzie ?
P.K. Obiekt dysponuje 20 pokojami, co daje 60 miejsc noclegowych. Mamy 6 apartamentów dwupoziomowych z widokiem na jezioro. Są również dwa studia – czyli pomieszczenia dwupokojowe. Do tego oferujemy 6 pokoi dwuosobowych z widokiem na jezioro i 6 pokoi z widokiem na drugą stronę obiektu. Każdy pokój jest w wysokim hotelowym standardzie. Pokoje są klimatyzowane, wyposażone w minibarki oraz zestaw włoskich kosmetyków. W pokojach i apartamentach są telewizory oraz jest dostęp do internetu. Chcemy, aby goście w naszym obiekcie czuli się komfortowo i mieli zapewnioną wygodę i bardzo dobre warunki do odpoczynku.


Red. Dużym atutem hotelu jest basen – czy będzie można z niego korzystać ?
P.K. Na chwilę obecną basen jest dostępny tylko dla gości hotelowych. Jesteśmy na początku działalności i musimy w pierwszej kolejności zabezpieczyć potrzeby naszych gości, którzy przyjeżdżają i chcą skorzystać z zakupionej oferty. Będziemy analizowali sytuację i jeśli najbliższy czas pokaże, że basen nie jest mocno oblegany przez gości hotelowych to uruchomimy również możliwość wejścia dla osób z zewnątrz. Mieszkańcy regionu będą mogli zarezerwować wejście na basen poprzez specjalną stronę internetową, którą właśnie tworzymy.


Red. Jakie usługi dodatkowe oferujcie dla gości hotelowych ?
P.K. Zapraszając gości do naszego obiektu chcemy, aby mogli nie tylko mieszkać w komfortowych warunkach, ale również, aby mieli szeroki dostęp do atrakcji w regionie i usług turystycznych. Współpracujemy oczywiście z firmami z branży kajakowej. Dla gości możemy zorganizować wycieczki po regionie. Goście mają także możliwość skorzystania z zabiegów pielęgnacyjnych i relaksacyjnych. Chcemy, aby goście mogli u nas odpocząć i nabrać sił.


Red. Czy w lokalny będziecie organizować imprezy?
P.K. Priorytetem dla nas jest obsługa gości hotelowych, tak aby goście mieli dostęp do baru i restauracji. Organizując wydarzenie nie możemy zamknąć restauracji. Oczywiście możemy zorganizować spotkanie okolicznościowe, ale w tym czasie restauracja będzie działa w normalnym trybie. Dla osób, które będą chciały zorganizować u nas swoje wydarzenie będziemy mogli przeznaczyć część pomieszczenia restauracyjnego. Zachęcam potencjalnych klientów do kontaktu bezpośredniego. Na miejscu możemy omówić wszystkie szczegóły.


Sukajcie nas w social mediach:
facebook.com/OKRA-Resort-SPA-105273891238283/
instagram.com/okraresort/

Popularne w tym miesiącu

6 sierpnia 2020, 18:20 

Węgorzyno. Zderzenie motoru z ciągnikiem rolniczym. Nie żyje motocyklista.


5 sierpnia 2020, 15:41 

Zderzenie dwóch samochodów niedaleko Radowa Małego.


1 sierpnia 2020, 17:57 

Dobra. Pożar zboża na pniu.